SBIT Hospitality Services | HOTEL ICT MANAGEMENT
SBIT Hospitality Services
hotel automatisering,zaalverwijs,systeem,voip,pbx,hotel wifi,wifi,hotel voip
19573
page,page-id-19573,page-template-default,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-6.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0,vc_responsive
 

HOTEL ICT MANAGEMENT

IN CONTROL0%
Voor bedrijven in de hospitality industrie is het vaak financieel niet interessant om hun eigen ICT manager in dienst te nemen.
Om een optimaal presterende ICT-omgeving voor deze bedrijven te verzekeren heeft SBit een all-in concept voor ICT-diensten geïntroduceerd. Men kan hier gebruik van maken voor een vast bedrag per maand. Dit concept is gebaseerd op drie afzonderlijk selecteerbare modules:
Servicedesk and Remote Support

Uw medewerkers kunnen direct geassisteerd worden bij hun ICT gerelateerde problemen en vragen door onze servicedesk te bellen. Problemen met uw ICT hard- of software worden direct opgelost via remote support. Support wordt in verschillende contractvormen verleend, variërend van kantoortijden tot 24/7 support.

Monitoring

Door middel van Active Monitoring is SBIT altijd op de hoogte van de status van uw ICT apparatuur. Problemen met uw apparatuur zijn vaak al bij ons bekend en opgelost, voordat u ze opmerkt. Het dagelijks checken van uw data backup is onderdeel van onze monitoringsactiviteiten.

System Management

Tijdens een systeembeheersessie op locatie, worden de essentiële zaken op uw servers en werkstations gecheckt en geoptimaliseerd waar nodig. We plannen tijdens ons bezoek ook tijd in om problemen van uw werknemers op te lossen. We stemmen frequentie en duur van onze systeembeheersessies met u af, gebaseerd op de grootte en complexiteit van uw ICT omgeving.